Saturday, 14 January 2012

wuwiwoo :D

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Hai hai haii. Lama tak jumpa. Rindu kannkann? :/
Kitew dapat online sekaliw sekalaw jew. Kitew tak sediwh tapi kitew sunyiw :|
RA kitew dah malas nak layan kitew.
Argh Fasihah. Fokus. Nanti kau hanyut T^T

Aihh, Form 3 memang agak best. Seriously aku cakap. Memang best.
Cikgu-cikgu pun sporting-sporting dan suka gelak-gelak. I like ><
Terima kasih laa cikgu dah bagi saya jawatan yg memang saya agak suka -,-
Tahun ni bendahari lagi. Cikgu macam tau je cita-cita aku nak jadi akauntan.
Wahaha, bermimpi jee. Math pon tak jejak A lagi -,-
Tapi, aku tetap akan berusaha. Biar mimpi sampai ke bintang :')
heee :D

Okayy, handphone takyah cerita ahh. Dapat fon mahal pon bukan boleh guna skrg.
Lepas PMR okay? Sedihhh T^T
Argg, daann sekarang fokus aku hanya PMR dan RA.
ehh salah. RA tak termasuk. Aku ni menggatal je lebih -___-
Takyah layan aku pon takpela RA. Aku tau kau suka pempuan lainn yg lebih perfect :')
Aku suka tengok cara kau layan dia. Ah sumpah sweet :,)

Oh okay. Aku bersyukur dengan apa yg aku ada skrg :')
Terima kasih kawan-kawan 3 AT 2 yang sentiasa buat aku gelak :)
Aku sayang korang ^^

Ktata. Imissyouall, kakakabang :'(

Terima kasih BUDAK :)