Thursday, 29 December 2011

Best Friend(S)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Haii. Saya sangat happy. Sangat happy. Happy.
HAHA, dah macam Awi dalam ceghita Kembar Siang -.- Haihh.
Okayy. Saya happy harini ><

Semangat sangat bangun pepagi semata-mata nak jumpa kawan lamaa.
Eh, pagi aku pukul berapa korang fahamm laa. 
Bangun pukul 11 pon aku dah rasa terlalu awal -.- DIAM.
Okayy, bersiap-siap segala pukul 1.40 ptg baru gerak pergi rumah Laila.
Amek dia untuk ke rumah Nadia    hee :)
Dah janjinya pon kat rumah si bulat tuu >< haha.

Sampai 1.45 -.- haha, lepak-lepak jehh.
Dapatlah kurangkan kesedihan aku kat dah bertahun-tahun aku tahan.
Jumpa diorang semua, dapat laa happy-kan aku sedikit sebanyak 

Thanks korang :)
Nadia, Diyana, Laila.
NADILA 

Lepak rumah Nadia memang agak bosan :P
Tapi, itu dapat happykan aku seharian :')
Aku beruntung dapat kawan macam korang.
Walaupun kita dah tak sama sekolah, korang still nak berkawan dgn aku :')
Korang jelah yang sentiasa naikkan semangat aku.
Korang jelah tempat aku mengadu dari darjah 2 sampai sekarang dan bila-bila.
Korang tetap setia dengan aku yang banyak kerenah nii :)
Sumpah, aku sayang NADILA.
FINALYS ponn aku ingat tauu    haha.

NADILA selamanya dihatiku 
kitorang sweet tauu >< ngehngeh :P

----------------------


haaa, harini baru sempat nak tengok Ombak Rindu ^^
Orang tengok hari pertama kat wayang, aku orang pertama yang tonton di Astro First.
Haiyaa. Takpelaa, asalkan dapat tengok ceghita tuu ><
Sumpah, NAK menangis aku tengok. Tapi tak nangis pong :P
lalala. NAK je kott. Sedih gilaa tengok Aaron Aziz nangis T^T
Ishh3, sedih betol dia berlakon -.-

HAHA, papepun, memang best laa kann ceghita tuu.
Kenapa laa lembab sangat keluar Astro First. Penat aku tunggu T_T
Tapi dah tercapai hasrat nak tengok Ombak Rinduu :D
heeee 

Kesimpulan, harini Fasihah sangat happy :)
Terima Kasih sesiapa yang terlibat :]
haha, kbye. Salam.

Terima kasih BUDAK :)